Treningsmusikk

Vi har hatt en diskusjon på hvem av oss som hører på den beste treningsmusikken. Noe som ikke har ført noen vei. Derfor publiserer vi nå våre top 10 sanger, og legger inn en avstemning.Listene kan også finnes i fanen Treningsmusikk. Dersom noen skulle mene at de har en treningssang de synes vi mangler, er det fritt fram å fortelle oss om den.

Så nå er det bare å høre på sangene, stemme på den beste spillelista, laste ned de kuleste sangene til neste trening, og takke oss for vår gode musikksmak!

Odd’s «Mad Beats»

Om spillelisten: Listen starter med britisk rock som er perfekt oppvarmingsmusikk. Etter hvert blir det mer elektronisk preg på musikken som også blir røffere. De siste sangene gode når man skal yte maks!

Per sin «Beast Beats»

Om listen: Ute etter musikk som vekker beistet inni deg? Da er Beast Beats noe for deg! Her finner du stort sett sanger med høyt nivå av scream og growl som er kun for de tøffeste. Så skal du på styrkesenteret og løfte tungt, så skru på Beast Beats og la testosteronet sprenge grensene! 

Music on – World off

Om listen: Jeg er ikke avhengig av musikk når jeg trener, men noen ganger er det greit å ha for å inspirere og motivere. Spesielt på egentrening eller på slutten av en hard økt. Jeg hører på veldig mye forskjellig, så om jeg skulle lage en spilleliste neste uke ville den sett helt annerledes ut. Sangene i «Music on – World off» kan jeg bruke på lange joggeturer, sirkeltrening for kjernemuskulaturen eller når jeg skal slappe av før konkurranse.

Enjoy!

Legg igjen en kommentar

