Nike superfly R4 test

Nå har jeg fått meg nye sprintpiggsko. Nike sin superfly R4 som nettopp har kommet ut i USA etter at de beste amerikanske utøverne fikk bruke de under sommerens OL i London. Fram til nå har jeg løpt med den forrige utgaven, nike superfly R3, men det var nå på tide med nye sko. Da passet det godt med en mor som hadde med seg en stor nok koffert fram og tilbake 🙂 Uten at jeg er noen sprintskoekspert, så virker det som at undersiden er akkurat den samme som den forrige utgaven, men overdelen er endret så skoen bare er halvparten så tung. Så for meg føles de som en veldig lett utgave av nike superfly R3, hvor de har klart å bevare den stive sprintplata, men også gjort skoen mye lettere.

4 par nye piggsko til sesongen 2013

Så får vi se om skoene hjelper på å få ned sprinttidene mine i vinter. Hovedsaklig satser jeg nå bare på stav, så løpingen tar jeg litt som det passer, og mer som en test på hvordan hurtigheten min utvikler seg. Mitt eneste mål som sprinter denne sesongen blir å løpe seg på en plass på 4x100m laget og forsvare NM gullet fra tidligere i år. Så jeg håper at skoene hjelper meg så jeg kan holde noen av sprintergutta i Ranheim bak meg.

Er du mere adidastypen? Sjekk ut Thomas sine nye Adizero prime SP

2 thoughts on “Nike superfly R4 test

Legg igjen en kommentar

